Voor 14:00 uur besteld, zelfde dag verzonden! - Gratis verzenden (NL) vanaf €80
VERZENDEN & RETOURNEREN
Verzenden
Wij rekenen voor het verzenden van een bestelling boven de €80,- binnen Nederland geen verzendkosten. Onder de €80,- rekenen wij standaard binnen Nederland een gereduceerde prijs van € 4,95. Buiten Nederland betaald u de volledige verzendkosten. Wanneer u een product bij ons besteld verpakken wij uw product stevig en met grote zorg. Wij versturen maandag t/m vrijdag dezelfde dag je pakketje wanneer je voor 12:00 uur besteld.
Wij versturen onze pakketten met PostNL. Vanaf het moment dat wij het aanbieden op een PostNL locatie wordt het doorgaans de volgende dag geleverd.
Zodra uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met een track & trace link. U kunt vanaf dat moment uw bestelling dan al direct volgen op de website van Woolskins/Myparcel. Op deze manier kunt u precies zien op welke dag uw pakket wordt bezorgd.
Bij niet thuis wordt het pakketje bij het dichtsbijzijnde PostNL punt gebracht voor afhaling. Je hebt dan 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen. Wanneer het pakketje na 7 dagen naar ons retour gestuurd wordt is woolskins niet verantwoordlijk voor de kosten van herzending.
Retourneren
Wanneer je niet tevreden bent met je aankoop, kun je je bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren na ontvangst. Je kunt dit doen met de post maar je kunt het ook bij ons langsbrengen op ons adres in Amsterdam. Let op! Alle producten die gererourneerd worden moeten ten alle tijden voorzien zijn van de orginele kaartjes én het retourvignet. Zonder retourvignet en kaartjes kan je retour niet geaccepteerd worden.
Het retourneren van een bestelling:
- Meld je retour aan middels het retourformulier hieronder.
- Wij sturen je dan een email met een retourlink.
- Markeer de items die geretourneerd worden op de meegezonden pakbon en stop dit bij het pakketje.
- Verpak alle items in de originele verpakking met ons retourvignet en alle originele kaartjes in een stevige doos en breng het pakketje naar de dichtsbijzijnde PostNL punt.
- Je kunt er ook voor kiezen om je retour met een vervoerder naar eigen keus te versturen.
- Stuur het pakketje dan naar:
Woolskins
t.a.v. Afdeling retouren
Derde Looiersdwarsstraat 5h
1016 VD, Amsterdam
The Netherlands.
Omdat wij een klein bedrijf zijn en onze prijzen zo aantrekkelijk mogelijk willen houden vergoeden wij de retourkosten niet. Wél kun je altijd, zoals eerder aangegeven, je retour langsbrengen op onze locatie in Amsterdam. Wanneer je je artikel retourneert met eigen vervoerder, raden wij je aan een track&trace service te gebruiken met eventueel verzekering omdat wij niet aansprakelijk zijn voor verloren of beschadigde pakketten.
Beschadigde, gebruikte, incomplete of items met duidelijke gebruikssporen die niet meer kunnen worden aangeboden worden niet geaccepteerd.
Na controle streven ernaar je retour binnen twee werkdagen te verwerken na ontvangst. Het bedrag zal na de verwerking binnen 48 uur weer staan bijgeschreven op de rekening waarmee betaald is. Bij creditcard betalingen duurt het doorgaans wat langer.
Indien je de gehele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de verzendkosten van de bestelling terug op je rekening. Wanneer je een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten voor deze retour niet vergoed.
Gepersonaliseerde producten die u via deze webwinkel koopt worden volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is hierop dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Omruilen
Wanneer een artikel niet past, dan kan deze binnen 14 dagen geruild worden door het artikel naar ons retour te sturen en zelf een nieuwe bestelling te plaatsen of door ons te bezoeken op onze locatie in Amsterdam. Hoe je een artikel naar ons retourneerd lees je hierboven.
Bestellingen die via Bol.com zijn gedaan dienen ook via Bol.com retour gemeld te worden.
Klachten
Heeft u een klacht? Dan horen wij dat graag, samen zoeken we naar een passende oplossing.